lördag, juli 11, 2009

Min favoritfärg i höstens mode är auberginelila

Jag har ganska svårt för de ljusare nyanserna av lila i inredning och mode men när färgen börjar dra sig åt en mörkare ton som t ex aubergine och åt rödare toner av lila så tycker jag att lila är jättesnyggt. Här en Lindexklänning för fyndpriset 299 kr och svarta leggings till från samma ställe kostar endast 99 kr. Väskan hittar du på ellos och den kostar 499 kr. Stövletten är en sko som passar mig alldeles utmärkt eftersom jag bara når 158 cm över havet och mina ben passar inte alltid i en stövel pga att de ibland har väldigt höga skaft, denna hittar du hos Skopunkten för 349 kr. Halsbandet finns hos Lindex för 79,50.

1 kommentera gärna här:

Ann-Sofie sa...

Hej gumman!

Mycket vacker lila färg. Men jag älskar alla olika lila nyanser. Denna passar dock till i höst.
Kram
Stora-syrran

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...