måndag, juli 06, 2009

Att göra en regnig sommardag


Vad ska man hitta på en sån här dag med ett evigt regnande och man är ledig. Varför inte ta tag i några av de där inomhusprojekten som bara legat och väntat på att regnet ska falla ner utanför. Själv ska jag passa på att få i ordning i vårt arbetsrum där jag har en pysselhörna som under året samlat på sig alldeles för mycket saker och det är hur rörigt som helst där nu (ett perfekt inomhusprojekt). Har du inte några saker som behöver åtgärdas så kan du helt enkelt bara inspireras av orden på bilden ovan. Ha en riktigt mysig måndag.

6 kommentera gärna här:

Pjöller maja sa...

Fina ord! jag bloggar om dom hos mig. Ryt till om jag inte får =)

Vardagsglam sa...

Det är bara kul när någon blir inspirerad av inläggen - det är det som är meningen. Det enda jag begär är att man hänvisar tillbaka till mig (och det gör ju alla seriösa bloggare). Kul att du tyckte om mina färgglada ord. Ha en bra torsdag - Kram Lotta

Cel'Dara sa...

Hej hej!
Jag undrar vilket typsnitt du har använt till orden? Tyckte det var enkelt men himla fint! :-)
Och vilken trevlig blogg du har förresten! Jag hittade hit genom Pjöllermaja. :-)

Vardagsglam sa...

Typsnittet heter Ed Roman och kommer från House Industries. Vad roligt att du hittat hit och hoppas att du kommer få mycket inspiration här. Kram Lotta

Cel'Dara sa...

Tack för hjälpen, Lotta! Jag har laddat ner gratisversionen nu. :-)

Vardagsglam sa...

Vad roligt att du gillade typsnittet - inte exakt samma men det känns ju retro á la 1950-tal i alla fall. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...