söndag, juli 27, 2008

Matlåda från IKEA!


Den här matlådan hittade jag bland IKEA's nyheter och den är både snygg, praktisk och helt klart prisvärd. Det är smart att man får med en extra liten låda för t ex sallad, som inte blir så gott om det värms med övrig mat. Denna ska jag absolut köpa inför skolstarten av min förskollärarutbildning som jag ska börja på i höst.

1 kommentera gärna här:

Anonym sa...

Tjenare gullet detta är Tinne som skriver !
Måste gratulera till din utbildningsplats, grattis grattis !!
Ska bli roligt att vara kollega med dig goa pysseltjej !
Nu börjar livet som student och jag hoppas verkligen att du kommer att gilla universitetsmiljön !
Du, det där med beach 2008 får nog vänta till 2009, eller ...........

Vilken enorm bloggsida du har, vad duktig du är på datorer.
Kram Tinne och hälsa lokeföraren från Kjellis och mig !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...