fredag, april 18, 2008


En alldeles fantastisk fredag vaknade man till idag. Solen strålar och termometern visar mer än 10 grader, för första gången det här året, känns det som i alla fall . Tänk vad påverkbar man är av vädret. Idag känner jag massor utav positiv energi och det känns nästan som att jag skulle kunna springa ett maratonlopp, fast det får räcka med en härlig lång vårpromenad istället. Hoppas att du också har en varm vårsol på din himmel idag.

2 kommentera gärna här:

Anonym sa...

Visst har vi en härlig dag i dag! Jag har varit ute på min första powerwalk-runda på två månader. Ett dagsverke så gott som något! Jag sätter upp dig på min länklista nu. Jag kikar in mellan varven, men hoppas bli en mer regelbunden besökare. Jag gillar vad jag ser. Ha en trevlig helg!

Weronica - En mammas dag

Vardagsglam sa...

Tack så jättemycket för ditt inlägg. Jag tror det var den första kommentaren jag fått. Vad kul att du gillar min blogg. Jag blir jätteglad att du lägger upp mig på din länklista. TACK!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...