måndag, januari 07, 2013

Idag är det dags för en.....


Ja, nu ska jag äntligen ta tag i min hälsa efter att ha slarvat en hel del under hösten. Det känns utmanande och jag är laddad till 110% att sätta igång med LCHF-kosten igen. Jag har inte bara en vikt som jag inte är nöjd med utan högt blodtryck och en stundande typ 2 diabetes är saker som kommer att komma som ett brev på posten om jag inte gör något åt det. Innan jag blev gravid med min lille Ludvig så gick jag ner ca 10 kilo genom att äta enligt LCHF och var på god väg att nå en vikt som jag kan vara nöjd med både hälsomässigt men också utseendemässigt. Tyvärr så avbröt jag min resa eftersom jag inte ville utmana graviditeten med LCHF-kost, men nu är jag på banan igen och denna gång ska jag lyckas helt och fullt - det har jag bestämt mig för.

0 kommentera gärna här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...