onsdag, november 24, 2010

På min önskelista

Det här är några av de saker jag har på min önskelista i år:
Några nya kokböcker att inspireras av och hitta spännande recept att baka och laga. Jag behöver verkligen en ny borste och har ej kommit mig för att köpa en på länge så jag önskar mig en istället. USB-minnen  börjar komma med mer och mer lagringskapacitet och lägre och lägre pris. Det är ett jättebra sätt att föra över filer från en dator till en annan och att ha med i väskan eftersom de är så små. Jag har två tallrikar av Mateus i serien Lace och önskar mig fler men även Oyster skålar i samma färg, som är ljusrosa. Presentkort är alltid kul för om man sparar lite på dom så "glömmer" man lätt bort dom och blir glatt överraskad för lite extrapengar att shoppa för. Har följt båda serierna på TV och kan gärna tänka mig dom i DVD-box format. En KitchenAid har länge stått på önskelistan och i år kanske min önskan slår in. En ny MP3-spelare med 4GB minne så att jag kan ladda in fler låtar att lyssna på på mina powerwalks. Ursnygga örhängen från MissDee och Pilgrim.

0 kommentera gärna här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...