lördag, januari 24, 2009

Leila Lindholm startar tidning!

I mars kommer det första numret ut av Leila Lindholms nya lifestyle-magasin.

– Det här är en dröm jag har haft länge, och det är fantastiskt att kunna förverkliga den. Jag har längtat efter att få använda hela mitt intresseområde. Jag brinner för inredning, miljöer och helheter, och har ju – bortsett från kock-yrket – en bakgrund som stylist. I min tidning kommer läsarna att få mina allra bästa tips inom mina favoritområden, säger Leila Lindholm

Jag tror att alla med mig, som är ett stort fan av Leila, längtar till premiärnumret. För man kan inte få för många lifestyle magasin eller hur?

1 kommentera gärna här:

Anonym sa...

Vad underbart! Jag älskar också Leila. Den stilen o allt =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...