torsdag, augusti 01, 2013

Gör en kinainspirerad möbel av ett loppisfynd


 
Du behöver:
 
Svart lackfärg eller sprayfärg
Handtag i guldfärgad metall (får gärna se lite slitna ut)

Kinesisk schablon
Röd färg till schablonen


bilder från boligpluss

1 kommentera gärna här:

Anonym sa...

Hej!
Jag heter Leiyah och jag är en del av det Svenska teamet på den internationella savingsportalen CupoNation. Jag vill tipsa dig om en kampanj där jag uppmuntrar alla bloggare som delar mitt stora intresse för återvunnen design, att posta bilder på sin bästa Remake inredningsdetalj under rubriken #CreateALittleSaveALot. Läsarna avgör vinnaren och flest röster vinner.
ex: "det här är mitt bidrag till tävlingen #CreateALittleSaveALot som andordnas av cuponation.se

Inspirationen för denna tävling kommer ur min enorma pepp inför Formex 2014, mitt företag har inget samarbete med dem i år, men jag längtar verkligen och tror att denna kampanj är en värdig förfest inför denna karneval av ung innovativ design. Om du tycker som jag så tveka inte att sprida budskapet!

Ha en bra dag!

Leiyah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...