söndag, december 04, 2011

Redan den andra advent


Det går fort nu och idag är det redan den andra advent. Vädret är blåsigt men ändå soligt och temperaturen är på plussidan. De flesta med småbarn känner säkert igen sig i att det är lätt att glömma bort varandra i vardagen och att större delen av tiden prioriteras åt barnen. Så idag har jag planerat en överraskning till min älskade man och han vet inte så mycket mer än att vi ska vara barnfria över natten, att vi ska ha med lite ombyte. Det jag planerat är så enkelt som en hotellnatt här i staden med lite extra guldkant. Vi har nämligen badkar på rummet och till det badskum och skumpa. Vadå en söndag till måndag tänker ni? Jo, visst hade jag tänkt en fredag till lördag eller lördag till söndag men det är inte alltid lätt att passa in barnvakt och min man har i år tagit semester hela december så varför inte? Det viktigaste är ju att vi får umgås som två vuxna och bara mysa eller hur? Det ska bli så härligt att bara få vara borta från hemmet och "vardagen" en liten stund och imorgon få en serverad hotellfrukost och inte behöva bry sig om städning eller bäddning. See Ya!

0 kommentera gärna här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...