måndag, juli 11, 2011

Tårtfat

Tårt- och kaktrenden står sig och det blir extra festligt med ett fint tårt- eller kakfat att servera godsakerna på. Jag har valt ut några av mina favoriter:

1. Det här söta fatet hittade jag hos Cervera och till ett riktigt bra pris 249 kr.
2. Det här tårtfatet med kupa står redan här hemma och jag köpte det när det var en nyhet hos IKEA för ett par år sedan och då till priset (om jag kommer ihåg rätt) endast 129 kr. Nu får du betala 189 kr men det är ett riktigt budgetpris det också.
3. Romantiskt sött tårtfat i pastellrosa från IB Laursen och du hittar det hos bl a Fika mera. Priset är 249 kr.
4. På Åhléns finns detta tårtfat 149 kr och kupa 169 kr.
5. En underbar färg (ett minus att det inte finns fler färger att välja på) och ett bra pris hos Lagerhaus 149 kr.
6. Ett litet dyrare alternativ på tårtfat (men fler färger att välja på) kommer från Rice 349 kr. Finns hos bl a Fika mera.

0 kommentera gärna här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...