tisdag, augusti 17, 2010

Drömmen om en kolonilott

Eftersom vi bor i en radhuslänga så har vi inte så jättestor tomt, utan mer en täppa. Det finns både för- och nackdelar såklart och en av nackdelarna för min del är att jag saknar en plats att kunna ha ett grönsaksland på, där jag får så och skörda mina egna grönsaker om sommaren. Ett alternativ som funnits i mina tankar ett tag nu är att kanske så småningom köpa en kolonilott. På danska Boligmagasinets webbsajt hittade jag bl a denna lott, som är så stor (60 kvm) att den används som sommarstuga. Ett ytterligare + är att stugan endast ligger sju minuter från Köpenhamns centrum om man tar pendeltåget.


Svartmålad stuga med vita detaljer - trendigt och snyggt.



En närmare titt på kolonilottens entré.


Ett stilrent kök med färgglada detaljer i ceriserosa.


Kul detalj att måla den inbyggda hyllan i den ceriserosa färgen som kontrast.


Mycket snyggt att fortsätta med den ceriserosa färgen, som en röd tråd även i badrummet.


På baksidan finns det en uteplats med utekök.



Detaljbild på uteköket som har rinnande vatten - vilken lyx!

bilder från boligmagasinet.dk

0 kommentera gärna här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...