tisdag, maj 25, 2010

Idag är det 4 dagar kvar till BF


Ja, vad säger man när man aldrig varit med om något sådant här förut. Min första fullgångna graviditet och jag har ingen aning om hur det ska kännas när det är dags för bebisen att komma ut. Tycker att jag hela tiden känner efter om värkarna blir mer regelbundna och om det är fostervattnet som sipprar ut men tyvärr så har det bara varit urinblåsan som inte velat hålla tätt. Det jag än så länge har känt är förvärkar i form av lättare mensvärk och så tror jag att min slempropp ploppade ut igår. Nu vet ju jag också att det är ganska vanligt att man som förstföderska ofta går över tiden och det är väl inte helt otroligt att jag gör det också men jag längtar så mycket just nu efter att få träffa det lilla pyret så jag står snart inte ut längre. Hoppas ni alla har en bra tisdag därute!

1 kommentera gärna här:

Kim sa...

Jag längtar också!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...