torsdag, maj 20, 2010

Gravidmage vecka 38+4


Ja, så här ser jag ut i graviditetsvecka 39. Eftersom jag hade en del extra kilon innan jag blev gravid så sa barnmorskan till mig att det var bra om jag inte gick upp alltför många kilon under graviditeten. Det som är rätt fantastiskt är att trots att jag inte alltid har tänkt på vad jag stoppat i mig så har jag bara gått upp 4-5 kg totalt sedan jag vägde in mig. Förövrigt mår jag hur bra som helst och har inte några värre krämpor än att det trycker mot underlivet ibland och jag får lite hugg i bäckenet i ryggslutet. Bebisens huvud har fixerat sig och nu väntar vi båda två på att förlossningen ska starta så snart som möjligt så att vi får möta och hälsa på varandra.
Hoppas att ni alla har en lika skön majdag som jag med 20 grader varmt och solen skiner härligt!

2 kommentera gärna här:

eastcoastmom sa...

Bra jobbat och vilken fin mage! Lycka till.

Hälsningar från Connecticut

Vardagsglam sa...

Tackar, tackar! Kram Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...