lördag, februari 06, 2010

Min första bloggaward


Från bloggen House of Candles har jag fått denna bloggaward och det känns hedrande. Tack så mycket Vickan!

7 sanningar om mig:

1. Jag är otroligt lat och har inga problem med att göra väldigt lite om jag inte måste.
2. Lagar gärna till en riktigt fin middag med förrätt, varmrätt och dessert men har svårare att hitta kul inspiration till vardagsmaten.
3. Jag har problem med att ringa till folk (även vänner och familj) bara för att prata en stund. Jag ringer i princip bara om jag har ett ärende till personen. Jag är däremot mycket social annars och gillar verkligen att träffa människor face to face.
4. Jag kan inte riktigt tro på att det är sant ännu men till sommaren så ska jag bli mamma för första gången och det känns jättespännande och häftigt.
5. Tycker det är riktigt ofräscht hemma hos folk med hund eller katt som fäller päls överallt och djur som ska slicka på en. Jag är dessutom allergisk mot framförallt katter.
6. Jag är riktigt mörkrädd så när min man sover borta vissa nätter så måste jag ha tänd lampa och TV:n på i sovrummet för att kunna somna.
7. Är just nu världens lyckligaste kvinna med en man som jag älskar över allt annat och en liten bebis på väg.

0 kommentera gärna här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...