fredag, januari 08, 2010

Inredning till barnrummet


Nu har jag snart passerat halva graviditeten och allt känns riktigt bra. Jag ser mycket fram emot att få inreda rummet i vårt hus som bara stått och väntat på att få bli barnrum ända sedan vi flyttade in i vårt hus. Möbelserien Hensvik från IKEA tycker jag skulle passa jättebra till en liten prinsessa (än så länge vet vi inte vad det blir). Jag är nog ganska traditionell vad gäller tjejjigt och killigt. Själv älskar jag rosa och rött, så blir det en tjej kommer det nog bli mycket av de färgerna och blir det en kille så kommer det nog bli mer av blått och grönt.

1 kommentera gärna här:

Åsa sa...

Hej vännen!
Kikar in, lika fin sida som alltid! Vill fortfarande lära mig photoshop eller vilket program du nu arbetar i...Vi lär ju vara mammalediga ihop, får träffas då och utbyta lite erfarenheter! Tänker en massa på dig och hoppas att du och bebisen mår bra! Nu kommer allt gå vägen ska du se, det finns inget alternativ, det är din tur nu!
Verkligen fint barnrum ni kommer få, jag måste ju oxå inreda ett rum till lilla Agnes...jag kanske snår lite idéer från dig!
Stor kram Åsa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...